00.47

Hur god kan en Whopper Piñata vara?

Det svåraste i mitt liv just nu, såhär i skrivande stund, precis, exakt jävla nu är följande:

Burger King har fortfarande öppet. Tror jag i alla fall. Och den vetskapen gör mig ännu hungrigare än jag redan är. Speciellt som jag inte provat Whopper Piñata ännu, vilket är total skandal. Om den är hälften så god som Angry Whopper är jag fan nöjd. California Whopper var typ kass, guacamole suger alltid när den inte är home made, vet väl alla. Det är farligt att bo trehundra meter från nattöppet BK och 7Eleven. Men också ljuvligt.

Jag har följande saker på min säng: en gitarr, en dj-konsol, en effektpedal, två skivor, två sladdar, ett par vantar, ett stycke bh, två telefoner, en SEB-dosagrej, en kamera, en tröja plus allt såt som ska vara på sängen. Det är i vägen så jag inte kan gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0