Inkoff

Har precis bokat en tid för konsultation av tatueringsborttagning på Barbarella. Känns lite patetiskt att vara tjugo bast och redan ta bort tatueringar, eller så är det jättebadass, men jag vet inte. Hur som helst, jag har hört att det gör ultra-cp-ont och jag som varje gång jag tatuerar mig tänker "fan vad smärtan inte är värt det" lär ju dö av att lasra bort! Jag ska nog bara göra två omgångar på lite detaljer på armen för att sedan göra en cover-up och binda ihop skiten lite snyggare. Lite andra grejer ska också ryka, till exempel min lilla ponny</3 du var kul ett tag babe.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wei! Sophia är med blogg! Like like! Har du några planer på vad du ska göra med huden efter all laser :P?

2010-11-04 @ 16:29:30
URL: http://stockholmthewayiknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0