Ett inlägg i punktform, av ren lathet

Jag har ett par saker att informera eventuella läsare, vilket är lite pinsamt eftersom jag inte gillar att ursäkta mig själv. Eller när någon ursäktar sig själv. Men ni ska ha följande klart för er:

  • Jag är inte ens i närheten nöjd eller klar med "layouten" eller "designen" eller vad det kallas, på den här bloggen.
  • Trots att jag är 90-talist och barn av IT-revlutionen så kan jag fruktansvärt lite om HTML och liknande.
  • Hjälp vore helt gött.
  • Min blogg har ingen som helst inriktning, men kan komma att utvecklas till precis vad som helst.
  • Jag kommer främst att använda den här bloggen till att skriva ner all BS som mina vänners öron tröttnat på. Och ta plats på internet, för att jag gillar det.
  • Och så en bild, bara för att det blir så tråkigt för ögat med bara text.


Kommentarer
Postat av: Sandra

http://www.designadinblogg.se/ är en bra sida med tips och trix för att fixa layouten till bloggen :). Finns massa andra också, det är bara att googla ^^

2010-11-06 @ 13:12:28
URL: http://stockholmthewayiknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0