torsdag

Jag gillar att skriva för ingen. En som dyrkar sig själv behöver inga läsare. Men jag ser ändå på statistiken att jag har ett gäng sådana där beundrare så det är väl ett plus kanske. Men nu när jag gottar mig i att det finns läsare så blir jag hungrig efter MER. Och kanske en kommentar då och då. Jag menar när ni ändå är här.

Vaknade av mig själv två minuter innan klockan skulle ringa. Jag tror det är sånt som gör att folk blir religiösa. Men jag var nog bara sugen på frukost, och nu ska jag iväg och äta en macka och dricka kaffe på café con leche nere påplatagegatan. Det är svårt att slita sig när det är MTV: Rewind och en massa sköningar från nittiotalet väcker nostalgiska känslor. Jag vill minnas att jag "rockade loss", som man säger, till Miami med Will Smith när jag var åtta, nio. Den låten var med på den första skivan jag brände, på Napsters tid.

Sayonara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah jag minns den tiden! Will Smith och Napster... Bra grejer! Sådär, nu fick du en liten kommentar också ;O

2010-12-02 @ 17:12:46
Postat av: Sandra

Höhö, glömde skriva att det var bästaste Sandra som skrev innan! Spaaaam!

2010-12-02 @ 17:13:43
URL: http://stockholmthewayiknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0