Gubbcovers och sånt

Hur kul är detta?
Man kommer till ett litet partheyy. Billig öl. Pistonhead summer brew. FETT gott + billigt men det sämsta är att folk säkert tror att man dricker skiten för att det är en häftig döskalle på. Men hur som helst.
Ser man på! Ett band ska spela. Trevligt, tänker man då och trevligt är det tills man inser att efter Start Me Up blir det inte bättre. Utan de bara kör gubbrockslåt efter gubbrockslåt tills man bara vill gå hem. Låtlistan var vad man förväntar sig av ett rockcoverband. Kiss, Stones, Bon Jovi. Jag förstår inte hur man orkar vara så TRÅKIG och hur man kan vara gubbe redan vid tjugofem... Gossarna försökte dock vara en aning revolutionerande, typ Hey vi kanske ska spela nåt som släpptes EFTER 87? DÅ blev den Alejandro med Lady Gaga. Fruktansvärd dålig tolkning.

Men jag ska inte vara bitter över okreativa musiker för jag har i skrivande stund en babe här bredvid mig som är ganska bäst och ibland ser vi ut som nedan. Fast han är inte så läskig när han sussar sött. Over & out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0